کلیه بیمار شکست را دو بار در هفته دیالیز آیا هیچ گونه امید برای فعال این وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه بیمار شکست را دو بار در هفته دیالیز آیا هیچ گونه امید برای فعال این وجود دارد

س: من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و به دیالیز دو بار در هفته، دیالیز به من کمک زیادی. گاهی اوقات من فسفر تبدیل بالا است. هموگلوبین من کم است و برای انتقال خون درخواست شد. اما در تطبیق متقابل از خون، از آن بود تقریبا چهار برابر unmatched.So منجر من خون مشورت کرده بود و توصیه به یک دوز دو برابر eposino. ممکن است بپرسید من غذاهای باید بخورید چه هستند؟ و هیچ گونه امید برای دیالیز کردن وجود دارد؟

A: خوشحالم که شنیدن این که وضعیت کنونی خود را تبدیل به بهتر با کمک دیالیز. شما می دانید دیالیز واقعا می تواند در وضعیت جسمی فعلی شما را تسکین را به شما احساس کمی راحت است، اما در همان زمان برخی از عوارض ناشی از دیالیز وجود دارد، یکی از اولین این است که آن را به کم خونی شدید منجر (به معنی سطح هموگلوبین شما پایین تر تبدیل خواهد شد) ، مهم ترین چیز این است که دیالیز به تدریج باعث از دست دادن کامل عملکرد کلیه خود را، و در نهایت شما را مجبور به دیالیز تکیه تنها برای زنده ماندن، بنابراین اگر شما در حال حاضر شرایط پایدار است، و من پیشنهاد می کنم شما می توانید درمان طب میکرو چینی شرایط که می تواند عملکرد کلیه شما باقی مانده است (گلومرول و توبولار کلیوی) حفظ و بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده خود را اساسا، بنابراین هدف کاهش فرکانس دیالیز می توان به دست آورد، و در نهایت شما می توانید از دیالیز، خلاص شوید.

با توجه به این پیشنهاد رژیم غذایی برای پرونده شما است، چرا که نمودار رژیم غذایی دقیق باید بر نتایج آزمایشگاهی دقیق خود را بر اساس، و اصل کلی این است: کم نمک، کم چرب، با کیفیت بالا و رژیم غذایی کم پروتئین.

اگر بیمار به دیالیز هستند و می خواهند به دانستن بیشتر در مورد دیالیز و یا می خواهید برای خلاص شدن از آن، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: